|
Návrh optimalizace prodeje internetové reklamy
Benda, Tomáš ; Václavíková, Vladimíra (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analyzovat reklamní kampaň, která proběhla na serveru Game-Park.cz z pohledu využití a prodeje internetové reklamy a vytvořit návrh optimálního prodeje internetové reklamy. Práce popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a jejich vhodnost použití, dále je zde navrhnuto využití internetové reklamy pro úspěšné splnění cílů reklamní kampaně.
|
|
Zpracování podnikatelského záměru vybraného produktu
TESAŘOVÁ, Marie
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu na založení výrobny dortů s názvem "Dortíkárna". V teoretické části jsou popsány základní pojmy podnikání, počáteční kroky při zakládání vedlejší živnostenské činnosti, marketingový mix, sociologické šetření a definice cukrářství. Ve vlastní práci je samotná realizace podnikatelského plánu podložená analýzami, aplikovaná na konkrétní situaci, tvorba webových stránek a reklamy na sociálních sítích. Na závěr je zhodnocení celého podnikatelského plánu.
|
|
Online marketing vybraného subjektu
HRONOVÁ, Lenka
Tato práce se zaměřuje na použití online marketingu v jazykové škole CC Škola jazyků. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav online marketingu vybraného subjektu a navrhnout pro něj plán online marketingu pro další období. Celá práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny všechny pojmy týkající se marketingu a online marketingu. Praktická část je zaměřena především na webové stránky společnosti a na jejich sociální sítě. U webových stránek byl průzkum prováděn pomocí dotazníkového šetření a pomocí nástroje Google Analytics. Sociální síť Facebook byla analyzována na základě dat z nástroje Page Insights a reklama pomocí správce reklam. Další část vlastní práce byla zaměřena na server YouTube. Zde byla data sbírána pomocí nástroje Youtube Analytics. V praktické části jsou také uvedeny veškeré náklady na online marketing firmy. Na základě zjištěných výsledků z předchozí analýzy byly navrženy případné úpravy a nové nástroje pro lepší fungování online komunikace.
|
|
Návrh optimalizace prodeje internetové reklamy
Benda, Tomáš ; Václavíková, Vladimíra (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analyzovat reklamní kampaň, která proběhla na serveru Game-Park.cz z pohledu využití a prodeje internetové reklamy a vytvořit návrh optimálního prodeje internetové reklamy. Práce popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a jejich vhodnost použití, dále je zde navrhnuto využití internetové reklamy pro úspěšné splnění cílů reklamní kampaně.
|
|
Affiliate marketing
Ureš, Michal ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem práce je představit affiliate marketing jako nástroj internetového marketingu a poskytnout přehled o tomto tématu, o českých společnostech, které affiliate marketing již používají a o možnostech výdělku prostřednictvím affiliate marketingu. Práce popisuje téma z pohledu affiliate partnera a snaží se zodpovědět případné otázky, které mohou vzejít od potencionálních affiliate partnerů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je průvodcem pro zájemce o zapojení se do affiliate programu v roli affiliate partnera. Praktická část obsahuje ukázku registrace partnera do affiliate programu, přehled českých affiliate programů a výsledky průzkumu provedeného mezi českými společnostmi, které affiliate marketing provozují, týkající se výše vyplácených provizí v rámci jejich affiliate programů.
|
|
Google AdSense optimization
Klaučo, Jakub ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Štěpán (oponent)
Cílem této práce je popsat možnosti internetové reklamy při zpeněžovaní interneto-vého obsahu pro menší vlastníky internetových stránek. Ukazuje možnosti spjaté s využitím Google AdSense a popisuje typy reklamy její optimalizace. Práce je dělena na tři hlavní celky, kde cílem prvního je popsat současně používané formy internetové reklamy a typy reklamy v reklamním systému Google AdSense. V druhém celku se nachází ukázka možností interní a externí optimalizace reklamy. V posledním celku bude popsáno testování a vyhodnocení navrženého optimalizačního řešení, které bude ověřeno v prostředí Slovenské internetu.
|
|
Vnímání reklamy na sociální síti Facebook
Brejcha, Jan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na reklamu na sociální síti Facebook. Cílem práce je prozkoumat, jak uživatelé Facebooku vnímají různé druhy reklamy, které se na Facebooku vyskytují a provést porovnání v závislosti k reklamě jinde na internetu. V první části práce jsou charakterizovány druhy internetové reklamy a sociální sítě. Dále jsou popsány možné druhy reklamy na Facebooku, které se na této sociální síti objevují a jsou k nim přiřazeny ekvivalenty jinde na internetu. Druhá část práce je věnována sestavení dotazníku a následnému vyhodnocení a prezentaci výsledků. Přínosem této práce je zjištění, jak uživatelé vnímají reklamu na Facebooku v porovnání s reklamou jinde na internetu. Dále získání preferencí uživatelů na jednotlivé druhy reklamy jak na facebooku, tak na internetu. Na základě výsledků preferencí je dáno doporučení jaké typy reklamy používat, vzhledem k jejich pozitivnímu vnímání uživateli.
|