Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh optimalizace prodeje internetové reklamy
Benda, Tomáš ; Václavíková, Vladimíra (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analyzovat reklamní kampaň, která proběhla na serveru Game-Park.cz z pohledu využití a prodeje internetové reklamy a vytvořit návrh optimálního prodeje internetové reklamy. Práce popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a jejich vhodnost použití, dále je zde navrhnuto využití internetové reklamy pro úspěšné splnění cílů reklamní kampaně.
Zpracování podnikatelského záměru vybraného produktu
TESAŘOVÁ, Marie
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu na založení výrobny dortů s názvem "Dortíkárna". V teoretické části jsou popsány základní pojmy podnikání, počáteční kroky při zakládání vedlejší živnostenské činnosti, marketingový mix, sociologické šetření a definice cukrářství. Ve vlastní práci je samotná realizace podnikatelského plánu podložená analýzami, aplikovaná na konkrétní situaci, tvorba webových stránek a reklamy na sociálních sítích. Na závěr je zhodnocení celého podnikatelského plánu.
Online marketing vybraného subjektu
HRONOVÁ, Lenka
Tato práce se zaměřuje na použití online marketingu v jazykové škole CC Škola jazyků. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav online marketingu vybraného subjektu a navrhnout pro něj plán online marketingu pro další období. Celá práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny všechny pojmy týkající se marketingu a online marketingu. Praktická část je zaměřena především na webové stránky společnosti a na jejich sociální sítě. U webových stránek byl průzkum prováděn pomocí dotazníkového šetření a pomocí nástroje Google Analytics. Sociální síť Facebook byla analyzována na základě dat z nástroje Page Insights a reklama pomocí správce reklam. Další část vlastní práce byla zaměřena na server YouTube. Zde byla data sbírána pomocí nástroje Youtube Analytics. V praktické části jsou také uvedeny veškeré náklady na online marketing firmy. Na základě zjištěných výsledků z předchozí analýzy byly navrženy případné úpravy a nové nástroje pro lepší fungování online komunikace.
Návrh optimalizace prodeje internetové reklamy
Benda, Tomáš ; Václavíková, Vladimíra (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analyzovat reklamní kampaň, která proběhla na serveru Game-Park.cz z pohledu využití a prodeje internetové reklamy a vytvořit návrh optimálního prodeje internetové reklamy. Práce popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a jejich vhodnost použití, dále je zde navrhnuto využití internetové reklamy pro úspěšné splnění cílů reklamní kampaně.
Affiliate marketing
Ureš, Michal ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem práce je představit affiliate marketing jako nástroj internetového marketingu a poskytnout přehled o tomto tématu, o českých společnostech, které affiliate marketing již používají a o možnostech výdělku prostřednictvím affiliate marketingu. Práce popisuje téma z pohledu affiliate partnera a snaží se zodpovědět případné otázky, které mohou vzejít od potencionálních affiliate partnerů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je průvodcem pro zájemce o zapojení se do affiliate programu v roli affiliate partnera. Praktická část obsahuje ukázku registrace partnera do affiliate programu, přehled českých affiliate programů a výsledky průzkumu provedeného mezi českými společnostmi, které affiliate marketing provozují, týkající se výše vyplácených provizí v rámci jejich affiliate programů.
Google AdSense optimization
Klaučo, Jakub ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Štěpán (oponent)
Cílem této práce je popsat možnosti internetové reklamy při zpeněžovaní interneto-vého obsahu pro menší vlastníky internetových stránek. Ukazuje možnosti spjaté s využitím Google AdSense a popisuje typy reklamy její optimalizace. Práce je dělena na tři hlavní celky, kde cílem prvního je popsat současně používané formy internetové reklamy a typy reklamy v reklamním systému Google AdSense. V druhém celku se nachází ukázka možností interní a externí optimalizace reklamy. V posledním celku bude popsáno testování a vyhodnocení navrženého optimalizačního řešení, které bude ověřeno v prostředí Slovenské internetu.
Vnímání reklamy na sociální síti Facebook
Brejcha, Jan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na reklamu na sociální síti Facebook. Cílem práce je prozkoumat, jak uživatelé Facebooku vnímají různé druhy reklamy, které se na Facebooku vyskytují a provést porovnání v závislosti k reklamě jinde na internetu. V první části práce jsou charakterizovány druhy internetové reklamy a sociální sítě. Dále jsou popsány možné druhy reklamy na Facebooku, které se na této sociální síti objevují a jsou k nim přiřazeny ekvivalenty jinde na internetu. Druhá část práce je věnována sestavení dotazníku a následnému vyhodnocení a prezentaci výsledků. Přínosem této práce je zjištění, jak uživatelé vnímají reklamu na Facebooku v porovnání s reklamou jinde na internetu. Dále získání preferencí uživatelů na jednotlivé druhy reklamy jak na facebooku, tak na internetu. Na základě výsledků preferencí je dáno doporučení jaké typy reklamy používat, vzhledem k jejich pozitivnímu vnímání uživateli.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.